tonight it's gonna be a good night !

hejhej . har inte skrivit på ett tag , men men . vid två tar jag bussen in till stan med alva och linn ♥ åker till hennes mamma och fixar oss där . sen vid åtta äre ju skumparty wiho ! hihi awesome !

förlåt ida ocg mathilda . men jag vet inte om jag ska fortsätta blogga mer på den här bloggen . jag tror jag gör en egen och sen tror jag att jag börjar blogga på alvas , linns och min blogg istället när den är iordining fixad . men jag skriver här sålänge tills jag vet puss .

nae , nu måste jga packa ner det sista , usch om det regnar på skumpartyt då vet jag inte vad jag gör . man a nu måste jag fortsätta packa .  kul att veta jag vet , hahah .

puss nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0