sommaren 2011

Jag har inte skrivit på väldigt länge nu. Jag har inte orkat och jag tappa suget ett tag. Men nu är jag ganska sugen på det igen. Så jag tänkte berätta lite om min sommar 2011.

SPORTSCAMP

Jag har egentligen redan gjort ett inlägg från sportscamp men jag lägger upp ett par bilder ändå.









Jag saknar verkligen denna vecka. Man har träffat så många nya och underbara personer.grupp 11 ♥



Öland

Jag var på Öland i två veckor. Det var blandat väder, dagar med klarblå himmel och sol, andra regnit och mulet.













KRYSSNING

Igår kom jag hem från en kryssning med familjen. Vi åkte från stockholm till åbo och tillbaka. Vi sov där en natt så vi hann med en hel del. Vi har tittat på shower , ätit god mat och slösat pengar på spelautomater.





















Det var den sista händelsen jag tänkte skriva om. Såklart har jag gjort mycket annat men det här var väl de "största" saker och kanske roligaste.

Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0