anywhere you are , i am near


min allrabästavän ♥

vakna vid tio men gick inte upp förns halv elva . satte i plattången och börja platta håret . vid 12.06 kom bussen åkte in till stan och mötte upp linn ♥ hann coh köpa ett par vita spettstrosor innan jag mötte linn . vi gick runt och kolla lite granna hitta inte så mycke bara en gul sommrig klänning från cubus , träffa två stycken utanför biblioteker eller hur man skriver det som vi satt och prata med . sen typ åt vi på paus och träffa dem igen , haha . gick runt lite till och sen drog dem hem . vi tog 16.16 bussen hem . när ja kom hem bytte ja kläder och sen åkte vi till min mammas kompis och åt pizza , och sen har jag typ inte gjort så mycke mer . sitter och kollar på nån cp film hihi . nae nu orkar jag inte skriva så mycke mera . pussss

NELLIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0